مشاوره و پشتیبانی: 66973983-021 | شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۰۰ | روزهای پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰

مشاوره و پشتیبانی: 66973983-021 شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۰۰ روزهای پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰

«ایمن‌باکس»

«سامانه جامع گمشده ها و پیدا شده ها»

هر ایرانی یک امانتدار

سایت مدارک پیدا شده «ایمن‌باکس» با گردآوری اطلاعات اشیاء گمشده و مدارک گمشده در سراسر کشور و در راستای ارائه خدمات اطلاع رسانی به صاحبان واقعی آنها طراحی شده است. قبل از ثبت آگهی روزنامه کثیرالانتشار برای مفقودی مدارک، میتوانید بدون هزینه و محدودیت برای پیدا کردن مدارک گمشده خود در پایگاه گمشده ها، نام یا نام خانوادگی را جستجو کنید و برای جستجوی دقیق تر همه فیلدها را تکمیل کنید.

«چند نکته مهم»

بیشترین اطلاعات مدارک پیدا شده که در این سامانه ثبت شده اند اطلاعات مدارکی است که توسط یابندگان، روزانه در سطح معابر و یا در ادارات دولتی، شهرداری ها، بانک ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها، دانشگاه ها و سایر اماکنی که در آنها تردد زیاد است پیدا شده اند.

اگر اشیاء و مدارک گمشده شما در سامانه «ایمن‌باکس» به عنوان سایت مدارک پیدا شده ثبت شده است برای ارتباط با یابنده، در ساعات اداری با پشتیبانی به شماره 02166973983 یا شماره همراه 09021886442 تماس بگیرید.

در صورتیکه مدارک یا اشیاء گمشده شما در پست یافته پیدا شده است می توانید ضمن مراجعه به سایت پست یافته با شماره تلفن مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست 84470000-021 تماس حاصل فرمایید.

برای تحویل مدارک پیدا شده در ثبت احوال، بایستی در اسرع وقت به ثبت احوال مربوطه مراجعه کنید. در صورت عدم مراجعه به موقع ممکن است باطل و از چرخه اعتبار خارج شوند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت مدارک پیدا شده در پلیس+10 می توانید به محل نگهداری مدارک گمشده که در این سامانه ثبت شده و برای تحویل مدارک پیدا شده در شهرداری به محل پیدا شدن و نگهداری که در سامانه فوری ثبت قید شده است مراجعه نمایید.

چنانچه مدارک یا اشیاء شما در هیچ یک از مراکز بالا یافت نشده است میتوانید جستجوی هوشمند و اطلاع رسانی پیدا شدن آنها را به ما بسپارید. همچنین در صورت نیاز به اعلام مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار و بصوت الکترونیکی در سایت گمشده گان فوری ثبت سفارش دهید.

🟢 پذیرش آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار به دو منظور صورت می گیرد:

1- پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی از مدارک شخصی و هویتی مانند کارت ملی گم شده، شناسنامه گم شده، کارت شناسایی و …

2_ الزام قانونی ثبت آگهی مفقودی جهت صدور المثنی مدارک در صورت گم شدن کارت ماشین و سایر مدارک خودرویی، کارت دانشجویی، مدرک تحصیلی، مجوز های بهره برداری از اماکن، مشاغل ، مجوز سلاح و … و سایر مدارکی که ممکن است به هر دلیلی معارض داشته باشند.

🎁 اگر شما نیز یابنده مدارک گمشده هستید می توانید در بخش «چیزی پیدا کردم»، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا با کمک شما آنها را به صاحبانشان برگردانیم.

«مطالعه مقالات تخصصی زیر را به شما پیشنهاد می کنیم»

اطلاع از
179 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پایه تولید:

برای ثبت آنلاین انواع آگهی نیاز به ورود یا ثبت نام نیست.  بازگشت

«برای اطلاع رسانی های بعدی مدارک پیدا شده موارد زیر را تکمیل نمایید»
  • Hidden

برای تماس روی شماره ها کلیک کنید

روزهای اداری:

روزهای تعطیل: