مشاوره و پشتیبانی: 66973983-021 شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۰۰ روزهای پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰

سامانه جدید پست یافته

سامانه جدید پست یافته

اگرچه سامانه قدیمی پست یافته تا حد زیادی به پیدا شدن مدارک گمشده مردم کمک می کرد اما سامانه جدید پست یافته با اندکی تغییرات چهره جدیدتری پیدا کرده و امکاناتی به آن اضافه شده است ، در صورت ارتقا و پشتیبانی می تواند در آینده اثرات مطلوب تری در فرایندهای خدماتی پست ایفا نماید. اگرچه سوابق گذشته در خصوص ارائه خدمات اجتماعی عام المنفعه نشان می دهد که عملکرد خلاقانه و مفیدی که هم تراز با سایر پیشرفتهای اجتماعی به روزرسانی شود در بستر خدمات دولتی شکل واقعی خود را پیدا نخواهد کرد. به همین رو بخش خصوصی می تواند در این حوزه به عنوان همیار پست عمل نماید.

در برخی از اماکن پر ازدحام و جاهایی که مردم در حال تردد هستند مانند ترمینال ها ، ایستگاههای مترو و راه آهن، بیمارستانها، دانشگاه ها و مدارس صندوقهایی برای این کار تحت عنوان «مدارک پیدا شده» تعبیه شده است تا در صورت پیدا شدن هرگونه مدرکی، امکان تحویل آن به صاحب اصلی اش فراهم شود.

عمده مدارکی که همواره بیشتر در معرض گم شدن هستند شامل مدارکی است که روزانه با آنها سروکار داریم و عبارتند از : کارت ملی هوشمند، شناسنامه، کارت شناسایی، کارت پایان خدمت، گذرنامه، کارت سوخت، کارت خودرو، مدارک مالکیت، برگ سبز خودرو، سند کمپانی و …

«آخرین مدارک پیدا شده»

پیدا شدهنامنام خانوادگیمحل یافتنیابندهزمان ثبت
کارت ملیمحمودزرین درفش طوسیمشهدحمید خمسه مینائی1403-07-30 در 12:36
کارت معافیت سربازی, سایر مدارکمحمد هادیامامی پناهخزانه فلکه اولشکوفه حیدری فرشاد1403-07-29 در 23:17
گواهینامه, کارت عابر بانکعمراندولت خواهاستان فارس شهرستان شیراز شهرک کشن خیابان اصلی کشن نبش کوچه ۲۸ شهید کمالی کافه میلیمتریحسین کرمی امین1403-07-29 در 18:55
کارت ملیاعظممومنی موگوئیاستان پردیسعلیرضا سلمانی1403-07-29 در 16:05
کارت ملیاعظممومنی موگوئیاستان پردیس فاز۳علیرضا سلیمانی1403-07-29 در 16:02
1403-07-29 در 15:59
کارت ملیاعظممومنی موگوئیاستان پردیس فاز3علیرضا سلیمانی1403-07-29 در 15:40
پیدا شدهنامنام خانوادگیمحل یافتنیابندهزمان ثبت

در سامانه جدید پست یافته علاوه بر جستجوی مدارک پیدا شده امکان جدیدی به عنوان اعلام مفقودی و درخواست جستجو همانند سامانه فوری ثبت تعبیه شده است که میتوان در آن درخواست جستجوی مدارک گمشده و اطلاع رسانی به مالکان آنها در صورت پیدا شدن ثبت نمود. اگرچه این بخش در سامانه پست یافته دارای نواقصی می باشد که احتمالا در آینده مورد بازنگری و اصلاح واقع شود.

آیا مدرکی را یافته اید؟

ممکن است شما هم در طول مسیر روزانه، محل کسب و کار و یا ادارت و سازمانها مدارکی را بیابید که بر اساس حس نوعدوستی تمایل داشته باشید آنها را به صاحبانشان برگردانید و امکان دسترسی مستقیم به آنها نداشته باشید. ما در بخش خدمات اجتماعی سامانه فوری ثبت در صددیم اطلاعات مدارک پیدا شده را توسط افراد نوعدوست ثبت نماییم و با استفاده از بانکهای اطلاعاتی موجود برای یافتن صاحبان آنها تلاش کرده تا بتوانیم آنها را به صاحبانشان اطلاع رسانی کنیم. بنابر این شما نیز میتوانید در این خدمت اجتماعی شریک شده و با ثبت اطلاعات مدارکی که پیدا کرده اید صاحبان آنها را از پیدا شدن مدارکشان مطلع نمایید. برای اینکار کافیست در قسمت «مدرکی را پیدا کرده ام» کلیک نموده و اطلاعات لازم را در فرم مربوطه تکمیل نمایید.

آیا در جستجوی مدارک گمشده خود هستید؟

اگر شما هم مدارک خود را گم کرده اید می توانید ابتدا در این بخش با وارد کردن اطلاعات مورد نظر نسبت به آخرین وضعیت مدارک گمشده خود مطلع شوید. 

همکاران ما همواره اطلاعات مدارک پیدا شده در مکانهای عمومی مانند مترو و ترمینالهای مسافربری و یا سازمانهایی که دارای صندوق های مدارک پیدا شدهسازمانی را گردآوری کرده و در در بانکهای اطلاعاتی فوری ثبت ذخیره میکنند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن نسبت به یافتن مدارک گمشده خود شوید.

در صورتیکه مدارک خود را در این سامانه پیدا نکردید میتوانید جهت صدور المثنی اقدام نمایید. در خصوص المثنی مدارک برای اغلب آنها توسط نهادهای صادر کننده مجدد مدارک ، ثبت و چاپ آگهی مفقودی مدارک در روزنامه کثیرالانتشار را الزامی می دانند که میتوانید برای  ثبت آگهی مفقودی اقدام کنید. 

همانگونه که می دانید در برخی از مواقع مفقود شدن مدارک و حتی پیدا شدن آنها نیز ممکن است در طول مدت مفقود شدن مدرک، مشکلاتی را برای صاحبان مدارک بوجود بیاورد که با ثبت آگهی مفقودی میتوانید خود را از اتهامات احتمالی در آینده، مبرا نمایید.

پایه تولید:

برای ثبت آنلاین انواع آگهی نیاز به ورود یا ثبت نام نیست.  بازگشت

برای تماس روی شماره ها کلیک کنید

روزهای اداری:

روزهای تعطیل: